8 feb 2010

Update commissie korset / commissioned corset

Tijd voor een update.
M (mijn klant) wilt graag een zwart satijn korset met een printje.
Zwart satijn met een printje? Nergens te vinden. Nou werd ik geïnspireerd door korsetten met kant er in verwerkt maar ik wou iets origineels voor M maken.
Ik heb dus gekozen voor organza, help me herinneren nooit meer organza in combinatie met satijn te gebruiken. Twee gladde stoffen op elkaar = hoofdpijn.
Maar.... het geeft wel een mooi effect al zeg ik het zelf.

--------------------------------------------------------------------

Time for an update.
M (my customer) wants a black satin corset with a little print on it.
Black satin with a print? Can't find it. I got inspired by corsets with lace over the panels but I wanted to do something original for M.
So I chose organza, remind me to never use organza in combination with satin again. Two slippery fabrics combined = headache.
But.... it does give a nice effect if I do say so myself.

1 opmerking:

  1. Het ziet er werkelijk prachtig uit. De stoffen los waren allebei al mooi, maar samen is het echt heel subtiel en elegant.

    Aan de andere kant... ik heb ook allebei de stofjes in m'n handen gehad en ik begrijp waarom je het niet meer wil doen. Veel succes met de laatste stappen!

    BeantwoordenVerwijderen