20 jan 2010

Waarom? / Why?

Waarom ben ook ik een blog begonnen?
Eigenlijk heel simpel, ik verveel me. Geintje, ik zocht een plek waar ik mijn projecten kan laten zien.
Ik maak korsetten als hobby en op commissie en ik vind het een leuk idee om alles op chronologische volgorde bij te kunnen houden.
Litha's freubels zal niet heel vaak een nieuw bericht hebben, een korset kost me al snel 20 tot 50 uur om te maken en ik heb natuurlijk ook andere dingen te doen.

--------------------------------------------------------------------

Why did I start a blog?
Simply put, I'm bored. Just kidding, I needed a place to showcase my projects.
I make corsets as a hobby and on commission and I thought it was a nice idea to keep a visual record.
I'll be updating infrequently as a good custom corset usually takes me between 20 and 50 hours to make and I do have other things to do.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten