21 jan 2010

Zwart korset / Black corset


Medio december 2009 zou ik naar een gemaskerd bal gaan met een vriendin. Ik had iets meer dan een maand om 2 jurken, 2 korsetten en 2 maskers te maken, mijn hemel wat een stress. De foto is van mijn eigen outfit, een zwart onderbuste korset op een rode jurk. Het mooie van dit korset patroon is dat ik er volgende keer ook cups in kan naaien en er zo een overbuste korset van kan maken.

--------------------------------------------------------------------

December 2009 I would be going to a masked ball with a friend. I had a little over a month to create 2 dresses, 2 corsets and 2 masks. I had no idea of the stress I was getting myself into. The picture is of my own outfit, a black under-bust corset on a red dress. The nice thing about this corset pattern is next time I can add cups and create an over-bust corset.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten